STRSSIG FREDAG





Extremt söta bilder från lektionen på mig och Hanna!
Herregud vad stressg Fredagen har varit! Allt började ju med skola såklart, inga konstigheter. Sen stack jag, Hanna och Jossan in till stan och jag köpte pressent till Anna och vi hämtade våra biljetter till Fredag, längtar såååååå mycket! Sen blev det snabbt inom chokladfabriken, hälsade på släkten och grattade farfar! Sen åkte jag, Mattias och Jonathan hem till oss och jag begav mig snabbt (återigen) till Södervångshallen för att döma matcher. Inget roligt, tränarna klagade på vartenda domslut. Men hey you, I'm the boss!! Uh, har varit så stressad hela dagen, men jag är glad att allt är över nu. Känner för att gå ut o festa eller något, vi 96or i Vellinge gör aldrig något längre, en period hände massor. Men nu är allt så tråkigt, detta måste tas tag i ju!! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0