OCH JAG BLEV RÄDD


Hey! Igårkväll var superrolig. När vi var i Klågrup träffade jag Hanna och massa andra. Jag bad om att kolla på en skräckfilm, en riktigt läskig ville jag se, för att jag har aldrig blivit rädd för någon film.. Dom satte på The Descent, på svenska Instängd. Där fick jag mig en läxa! Jag och Hanna (som var äldst i gruppen) satt i knäna på varandra, med vars en filt och jag höll i en Stich nalle, rädda som harar. Ni vet såna typ av skräckfilm där man hoppar till vartannan sekund? Ja, exakt sådan var det. Jag var såklart inte rädd efteråt. Men vi ett tillfälle blev jag så rädd att jag skrek, SKREK, sprang för mitt liv ner för trappan, ut till de vuxna och höll på att börja gråta, samtidigt som jag skrattade för att jag blev såååå rädd..
Spelade då match idag igen, 3-2 till dem denna gången och själv måste jag säga att de var dom inte värda!! Åkte vidare mot McDonalds, muums. Och sen hem igen. Träffade Hanna och Linnea en stund, för att snacka om lite saker!;) Sen gickjag vidare mot Södervångshallen och dömde några matcher. Snart ska vi äta och sen blir det Solsidan och Wallander!!!! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0