9. FAVORITLÅT/ARTIST


Alltså som vanligt kan jag inte bestämma just en låt/artist, det byter lixom hela tiden. Men som ni säkert vet, gillar jag ju nigga-musik. Med lite extra rap o dunk! Artister+låtar som jag gillar är då Eminem (Without me), Flo-rida (Low), Black eyed peas (Let's get retaded, my humps, shut up, pump it- alltså dom gamla låtarna!) och sen har jag en låt som jag aldrig kommer att sluta gilla- Misery med Maroon 5. Den väcker så många minnen och jag älskar låten, hihi! Annars, kan det vara allt från house till lugna låtar, fast jag gillar inte lugna låtar så mycket, det ger en sådan däppig stämmning! Och sen beror det på vad jag känner för, är jag på dansställen ska dom ju inte spela lugna favoriter precis? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0