7. NÅGON JAG SAKNAR

*
Det är personen till höger!
En person som jag saknar himla mycket är Neena. Hon och jag möttes för första gången i Holland på lekplatsen på en cementsak ungefr i 8 års åldern (?). Vi fick egentligen inte vara med varandra för att vi pratade bara engelska med varandra, och jag var tvungen att lära mig holländka ju. Men det struntade vi i, för att vi klickade direkt! Min och hennes mamma blev snabbt vänner.

Båda två flyttade samtidigt, hon till USA, jag vidare till ett annat ställe i Holland. Vi tappade självklart kontakten. Men nu för något år sedan tog jag intiativet och hittade henne på facebook (god bless facebook) och jag är så himla avundsjuk på henne! Hennes utseende, hennes boende och allt! Jag önskar att jag kunde få träffa henne igen, för att vi var verkligen bästavänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0