23. FAVORIT TV PROGRAM


Som sagt gillar jag komedier som 2 1/2 men, Modern family mm. Annars gillar jag såklart Solsidan och Parlamentet(när det är igång) och Playa del Sol (när den oxå var igång) från den svenska tven. Jag kollar faktiskt inte så mycket på tv. Simpsons gillar jag, men dock inte Family Guy så mycket, den sortens humor är alltför grov för att man ska kunna skratta. Ibland kan det vara roligt, men jag föredrar Simpsons! På MTV gillar jag det mesta. Men favoriten där är The Hills, vilket jag inte kollar så mycket på längre!:( Så att om man skulle sammanfatta detta inlägget, så är mina favoriter komedier!


Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson Martinsson

PLAYA DEL SOL !!!! fan vad jag saknar det programmet , steffen juuu =((

2011-03-27 @ 11:41:18
URL: http://alsolian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0