22. MIN HUMOR


Jag kan snabbt säga att jag har världens bästa humor! Eller det har ju alla lixom. Men jag kan skratta åt olika saker. Allt från lika torra skämt från öknen till vuxenhumor. Det beror på läget, om hur jag är. Ni vet när man är så flummig och skrattar åt allt? Nästan så att man börjar gråta. Tja, det händer några gånger i veckan, om inte mer. Då kan jag skratta på allvar åt:
"Två älgar var ute och flög. Då sa den ena"
- Du har en bulle i örat.
- Va?
- Du har en bulle i örat!!
- Jag hör inte för att jag har en bulle i örat.

Men när jag inte flummar gillar jag "vuxenhumor", alltså inte den sorts humor som alla andra ungar skrattar åt. T.ex. i Solsidan, kan jag känna att vi skrattar åt olika saker. Annars älskar jag 2 1/2 men och Modern Family. Jag älskar att programmen är så smidiga gjorda. De får tittarna att skratta utan skämt nästan hela tiden men samtidigt att början är kopplat till slutet på ett annat häftigt sätt. Äh, där lät jag lite vuxen. Men där fick ni lite info om min humor. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0