2. MIN KÄRLEK





Just för tillfället har jag ingen pojkvän. Därför vill jag skriva detta inlägget om min släkt, familj och vännerna.
Min familj består av mig(den absolut bästa i familjen), min bror Mattias, mamma och pappa. Som alltid ställt upp för mig, varit glada mot mig om jag varit glada mot dem och låtit mig göra saker som inte alla andra får, det vill jag tacka dem för! Älskar er.
Mina vänner, har jag många av, vilket jag också är glad över att jag har. Jag har närmre vänner, och lite vänner på avstånd. Mina bästa vänner heter Anna, Hanna och Linnea. Vi har alltid varit bra kompisar och alltid ställt upp för varandra. Det är dem tjejer jag känt längst i Vellinge. Vi går på samma skola (thank god) och vi har alla samma konstiga humor. Sedan har jag två tjejer till som förkänar att stå i detta inlägget, Hanna Enehov och Rebecca, som jag tappat kontakten alltmer med, tyvär. Hanna träffar jag på loven i samband med föräldrar. Rebecca träffar jag lite då och då. Hoppas bara att jag kan fortsätta hålla kontakten med er!!


Kommentarer
Postat av: amelia

aww sötnos, vi älskar dig med!

jaa jag vill gärna vara imorgon evly :D

2011-03-01 @ 18:42:02
URL: http://ameliaekberg.blogg.se/
Postat av: club lamborghini

SNART ÄR DET DAGS FÖR PARTY

CLUB LAMBORGHINI 16+ , ÄVEN YNGRE KOMMER IN OCH LEGITIMATION STÅR ATT DET KRÄVS VILKET INTE BEHÖVS IGENTLIGEN. SÖK UPP NAMNET PÅ FB, KÖP BILJETTER, KOM PÅ FESTEN OCH DANSA LOSS! SAMMA SOM MARSHMALLOW MEN MED ETT ANNAT NAMN, BILJETTER SNART UTSÅLDA SÅ SNABBA PÅ. VI VILL ATT DET SKA BLI DEN FETASTE FESTEN. NI KOMMER ÄVEN HA ARMBAND SOM ANTINGEN SINGEL, SÖKANDE ELLER UPPTAGEN ELLER KANSKE INGET ALLS. SPRID VIDARE OCH LÅT FESTEN BÖRJA FREDAG 11/3 FÖR PARTYSUGNA PÅ GESSIE BYAKROG!

2011-03-01 @ 22:10:42
Postat av: anna lundgren

jag älskar dig evelina, hjärtat!

2011-03-01 @ 23:44:57
URL: http://aannalundgren.devote.se
Postat av: linnea

haha, konstig humor, ja men jag ääääälskar den :D

älskar dej bästis!

2011-03-02 @ 18:51:31
URL: http://linneahanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0