13. MINA INTRESSEN




Dom ända fotbollsbilderna jag har nu förtillfället, imed att jag har en ny dator! :)
Jag älskar fotboll, verkligen. Det är svårt att förklara varför jag gillar det så mycket. Men det här är något jag känner att jag blir bättre och bättre på, och något jag vill hålla på med ett tag. Just nu spelar jag i Vellinge IFs damlag, samt u-lag och 16-års lag och ja, det blir många matcher, men det skadar inget! ;)
Annars gillar jag att träffa mina vänner, vilket betyder att jag gillar att gå till skolan (kan dock inte påstå att skolan är ett intresse) och träffa kompisarna där. Eller helt enkelt vara hemma med dem.
Jag gillar även att gå ut och dansa (eller festa, fast det är de svårt att kalla på något sätt ändå), eller vara på hemmafester, är nästan bättre. Men som sagt, det ingår att träffa och umgås med vännerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0