Vuxenkalas


Åh, ni skulle sett. Svinkul var det igår på marshmallow. Det bästa var att man inte kände någon (nöstan) och att vi var yngst. På strandbaden känner man alla och där vågar ingen gå fram och dansa med en, här var det pang på! Äh, men vi alla vill göra om detta och vi håller tummarna för att det blir en gång till.

Nu städas hela huset med hjälp av fyra små råttor (som ska föreställa mig familj!!) 21 pers kommer till oss runt 5 för att fira mig. Vilken släkt/vänner man har. Eller beror det på maten? Pressenter får man och såklart träffa alla. Nu ska jag fortsätta med att hjälpa min familj. +att vi ska ha jordgubbstårta med massa grädde, som jag ääälskar! Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf

Sv: Hej,

Visst, vi kan följa varandra via bloglovin, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig! :)

2011-01-29 @ 20:27:54
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0