No food for you my lady

Lat rubriken tala. Jag bestallde in en fried rice (som vanligt) till middag. Tror ni att jag far maten? Nej! Sakta men sakert kommer familjens mat in, och sjalv sitter man dar hungrig och bara vantar... Har fortfarande inte fatt min mat an och klockan ar snart 9 pa kvallen! This is gonna end up like a hulken explition, if i don't get my f*cking food..
Nej, sa vi ska upp pa hotellet snart och mata mig lite. Annars? Ja, vi har ju traffat The Nettrups, trevligt som vanligt. Bestallde en snorkeltur imorgon med dem oxa (det var pa tiden, att vi gor nagot overhuvudtaget). Har aven shoppat lite idag, this girl evelina, u know her? Hon prutade ner fran 600 bath till 250 bath inte illa vaaaaa? 3 trojor blev det.

Ah, det var till att ta i med drickan, fast mattias hade dock problem med det for han fick ingen dricka pa en laaang tid (vi fick bestalla om drickan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0