Arg










Åh vad jag saknar Thailand!!! Bilderna är ifrån tripen med familjerna som oxå kom till Thailand, remember?
Och första bilden, är en av Thailands godaste maträtter; Pad Thai.
Åh, ni skulle sett mig efter (och under) matteprovstiden. Den sista uppgiften (som endast 1 klarade, vad jag vet av) var omöjlig att lösa på alla 12 sätt jag provade på. Alla var nog mist lika arga som jag var och skrek ut, amen detta är omöjligt. Ilsket lämnade jag salen och min stackars nyckelring fick ta skiten, jag slängde omkring den här och var (fråga mig inte varför, men det brukar vara ett bra sätt att bli av med ilskan). Lugnade ner mig med lite vatten och no-lektion. Stack hem och nu är jag så sugen på något sött, eller är jag det? Panik.. Dagens i-landsproblem. Ja, inte bara aptiten, men oxå provet! Nu ska jag relaxa lite, senare är det träning i det kalla vädret, brrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0