16 sanningar du kanske inte visste


1. Jag har ett otroligt luktsinne. Fast på ett annat sätt (jag är ingen hund..) utan jag kommer ihåg folk, platser, årtal med hjälp av lukter. Om någon kommer fram med en kräm eller något kan jag utbrista: DET LUKTAR HOLLAND!
2. Jag har jättelätt för att sakna platser på en semester och när jag gör det kan jag börja gråta och längta tillbaka jättemycket.
3. Ena dagen kan jag vara jättenöjd med mitt utseende, andra dagen kan jag känna mig jättemisslyckad.
4. Första gången jag träffar människor brukar jag skämma ut mig, men det brukar vara ett bra sätt att folk kommer ihåg en.
5. Jag har bättre betyg än vad man kan tro! Folk brukar inte tro på mig när jag berättar om mina betyg, jag vet inte om det är posetivt eller negativt..?
6. När jag är arg/ledsen skriver jag alltid av mig på en hemlig blogg- det funkar nästan alltid ;)
7. Jag är svinrädd för djupt vatten, höjder och fiskar- vilket är mina absolut värsta fobier i rangordning.
8. Jag har aldrig åkt skidor, men vill jättegärna. Jag har heller aldrig spytt (vad jag kommer ihåg, men när man var liten räknas det inte)
9. Jag har kunnat flytande franska och holländksa, men franskan har försvunnit nästan helt, holländskan finns kvar.
10. Jag tycker om att gå till skolan, för att jag älskar alla mina vänner och tycker att det är superkul att träffa dom varje dag. Tycker dock inte om att gå till mina fransklektioner, där jag inte kan någonting (vilket oxå är mitt värsta ämne)
11. Mina bästa ämnen är Matte, Engelska och Svenska.
12. Som framtida jobb vill jag jobba som event-fixare om man får delta i festerna ;) 
13. Jag gillar inte choklad (fastän mina föräldrar äger en chokladfabrik och båda producerar olika sorters choklad dag in och ut..)
14. Jag älskar bebisar, tycker det är skitkul att ta hand om dem. Älskar att ta hand om folk överhuvudtaget, som t.ex. jag praoade på ett ålderdomshem, riktigt häftigt att se faktiskt.
15. Jag älskar att gosa med kinder, som mitt offer tar jag alltid Mattias, men han blir jättesur och mina föräldrar likaså, jag får alltid skäll då.. hihi.
16. Jag älskar musik!! Älskar att höja volymen på max och lyssna på hip hop eller niggadunk, som exempel: Usher, Flo-rida, EMINEM, T.I och sen från en helt annan sida älskar jag Maroon 5, speciellt Misery (en låt som påminner mig om en viss person jättemycket). Hehe, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0