IF I COULD FALL, INTO THE SKY


Vad händer egentligen? Jag har inte uppdaterat något under helgen. Ska bli ändring på det! Fick igår reda på att vi ska flytta till Malmö när jag slutat nian. Vet inte vad jag kan säga om det, vill verkligen inte! Vi har ju alltid flyttat omkring i olika länder sedan jag föddes. Men nu när jag bosatt mig som mest, verkligen kännt mig hemma blan alla mina vänner, huset och själva staden- så ska vi flytta..
Annars? Har jag varit i skolan. Kom knappt upp i morse, så tio minuter innan jag skulle vara i skolan gick jag upp, fixade mig på dessa tio minuter&jag hann! Skills. Ingen träning idag, på något sätt skönt med jag vill ändå träna, de skulle varit inomhus idag!
Tänkte på det att de flesta bloggarna skriver ju om olika ämnen för olika dagar. Tänkte göra desamma, så att det blir lite roligare för er att läsa! Kommer med några tidsinställda lite då och då. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0