GÅRDAGEN






Hej, om ni inte visste så var alla inlägg jag gjorde igår tidsinsällda, det var därför det blev så många!
Spelade ju match, vi skulle vunnit men dom satte sin (enda) chans mot vårat mål. Vi hade alla chanser, men som vanligt sätter vi alrdig dom!! Efter stack jag och Hanna hem till mig, och gjorde exakt ingenting. Vi drog till willys och köpte lite maaat, hihi. Sen på kvällen åkte vi till Gessie Byakrog för att fira mamma. Allla blev en aning berusad, roligt, men jobbigt. När vi kom hem var klockan runt 11 (?), jag var trött på alla vuxna hur de betedde sig och skrek, så jag gick och la mig. (FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV JAG LÄGGER MIG FÖRE MIN BROR, OCH MINA FÖRÄLDRAR...)
Idag ska jag, Hanna och Linnea in till mobilia, ska bland annat handla ett rosa skal till min mobil! Och kanske lite kläder blir det, eller en piercing, vem vet? Only god knows, som jag brukar säga. Eller det gör jag ju inte!
Vaknade såhär tidig på grund av min mardröm, som jag berättar om senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0