Förlåt..












Bilder från marshmallow innan vi stack dit såklart, jag lockade mitt hår med en plattång, så det blev jättefailat:(
Jag har faktiskt haft ett liv nu de två senaste dagarna. Fyllde ju år igår, nice som bara den! I skolan blev jag äggad med 3 ägg, haha fyfan.. Luktade så äckligt att jag inte fick vara kvar på lektionen, så jag stack hem och duschade. Efteråt drog jag, Hanna, Amelia och Natalia till Björns och fikade, myysigt. Sen gjorde vi allt och inget. Med andra ord, var det en bra fördelsedag. Tack för alla pressenter och allt, jag fick bland annat högtalare, locktång, pengar, chai latte, piercing och ring (av anna och hanna, tack), påslakan och lite annat smått och gott. Mamma och pappa hade egentligen köpt högtalare till mig oxå, fast jag fick det av Lasse och Tina på vuxenkalaset. Stackars föräldrar.. Men jag tror att jag ska få något annat istället, om jag inte har helt fel.

Idag har jag blivit "dassad" i vasken på skolan av ett gäng sjuka killar. HAHA, inte för att det är något WOW med det, men det är det jag kommer ihåg mest från skolan, om man räknar bort att vi tramsade oss mot lärare i matsalen, med meningar som: Vi vet något som du inte vet&Vi vet när du förlorade din oskuld. Och exakt såhär ser en vanlig dag ut på Södervångskolan, love it!
Tidig träning idag, i kallt väder. Nu ska jag städa mitt rum och annat roligt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0