ETT SNABBT SVAR







Bilder från Gamleby, med kunskapsskolan. Saknar er alla!
Ett sanbbt svar till melisa, eftersom hon inte har någon blogg:
Hihi, gumman. Jag kommer lätt när jag har tid, men jag är en busy woman you know. Saknar er! Hälsa alla!! :)

Alla hjärtans dag i dag då. Och jo, klart jag har någon att fira den med! Jag har ju pojkvän! Hehe, nej, det har jag ju inte. Men de som betyder mycket för mig är mina vänner. Därför ska vi ut och äta på Santa Lucia idag, mysigt! Efter det blir det träning, jag tror nog att det inte kommer mycket folk idag, alla ska stanna hemma med pojkvännerna, right? Hehe, när Anna tränat klart träffar jag henne och sånt. Love

Kommentarer
Postat av: joanna

saknar dig din jävel <3

2011-02-15 @ 13:51:56
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0