TO ANNA


Skolan var väldigt lugn idag, med tanke på lektionerna vi haft. Dagen började med fransklektionens "övrraskning" som visade sig vara att baka pain au chocolat, åååh vad gott det var- defenetivt något jag ska göra hemma!! Resten av lektionerna har vi ätit chips, godis eller glass. Det var endast matten som inte bestod av godheter (förutm att vi slutade tidigare!!)

Jag och Anna har varit på besök på gymmet, efter en timme och 40 minuter vill Anna gå hem, medans jag trodde att vi bara hållt på i en halvtimme, jag ville träna mer!! Kanske blir nu att jag köper ett 20-gångers kort, älskar att gymma! :)
Nu ska jag till Anna för mat och andra trevligheter, vi tror att det blir lite fler än bara vi två, vi får se!! Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejjsan !

Har tävling på min blogg om en bloggsvar inbjudan! :)

Tävlingen avslutas 20 April :D



Ha det bra!

2011-04-13 @ 17:48:11
URL: http://elinlinnealindvall.blogg.se/
Postat av: joanna

han är riktigt skum :(

2011-04-15 @ 18:55:10
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0