SINGEL OCH SÖKANDE

TITTA HIT ALLA POJKAR, JAG ÄR SINGEL
Namn: Evelina Hansson
Ålder: 15
Hobbies: Cykla, fiska och klättra i berg
Favoritmusik: Klassisk och pontiaks rap - åtti talet, var tok du väken?!!
Favoritlåt: Digimon Theme Song och Soundtracket från Toy Story
Husdjur: Tre råttor, en chimpans, en halv kamel och några ödlor
Favoritspel: Habbohotel.se GÅ IN OCH BESÖK NU!! BLI VÄN MED NÖRDEN123EVELINA annars gillar jag lunarstorm
Favorit tv: Digimon, Pokemon, Dansbandskampen, Disney Chanel!!
Idol: Pontiak<3<3<3
Övrigt: Jag söker en man i åldern 15-17, helst med lite mustash och bara ett ögonbryn, han ska vara svensk och helst en bonde. Han ska kunna laga ärtsoppa och kålpudding. Han ska ha ganska bra betyg, högst betyg i bild, för att han ska rita bilder till mig när vi har tråkigt. Han ska vara lite tjock, och helst ölmage. Absolut inga magrutor!!!! Han får lukta gott i munnen, men inget krav. Gärna ha några grisar så att vi kan kela med grisar också. Stämmer detta in på dig? Ring 112, där når ni mig. Puss hoppas någon vill bli tillsammans med mig<3<3<3<3<3<3
Här får ni lite bilder på mig, jag satte ihop alla för att jag kunde inte bestämma vilken som var finast, det finns för många fina på mig!

Kommentarer
Postat av: joanna

TÄNDER DU PÅ TJEJER OCKSÅ? :$

2011-04-04 @ 18:40:11
URL: http://jofsweden.blogg.se/
Postat av: amelia

HAAHHAAHAHAAHHHAHAAHAH heerrejääävlar pontiak, åttitalet var tok du väken?! hahaha jag dörrrr

2011-04-04 @ 19:58:38
URL: http://ameliaekberg.blogg.se/
Postat av: Vendela

Heej<3 jag har gjort den :) puss

2011-04-04 @ 20:34:06
URL: http://vendelachantelle.blogg.se/
Postat av: linnea ( klasgöran )

jag är väldigt intresserad. jag är en 86 årig gubbe som heter klasgöran och jag är som en hingst ! hoppas du ringer på mig 911. jag hoppas vi kan ses i vilda skogen imorgon klockan 13.00 jag tar med min monsterdildo. ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag gå och spela bingo!

2011-04-05 @ 20:58:56
URL: http://linneahanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0