I'M NUMBER FOUR


Höllviken blev inte av igårkväll, utan jag, Rebecca, Henke och Martin drog och kollade på bio- I'm number four. Den var jättebra (+ att han som var huvudrollen var snygg!!), jag brukar vanlgtvis inte gilla action och sådant, men inte en enda gång under filmen undrade jag när den skulle ta slut! Efter bion stack vi till Västra Ingelstad efter lite tjat. Vi klättrade upp för något skoltak och jag kände mig som Spiderman, eller nästan (Martin kallade i alla fall mig för det). Jag och Rebecca är superhöjdrädda och vi skrek hela tiden och vi såg säkrt hur löjliga ut som helst!

Idag är det match mot Kvarnby, och jag måste tagga till (jag som aldrig är taggad, sjuuuuuuuukt störigt). Sen ska jag träffa Anna! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0