"ledig lördag"

Hallåja! Jag ska säga er att jag valde bort gåsacupen idag (en frivillig cup för f96+ upp till herrlaget, som en tradition), jag känner att jag måste göra något annat än spela fotboll.. Har inte haft någon tid alls förra helgerna, även om jag älskar fotboll.
Hade även spelarmöte igår, gick rätt så bra, fick även mitt kontrakt! Rätt så coolt, för där står det att om jag har 80% träningsnärvaro (vilket jag redan har) så får jag 50:- per träning, alltså 150 :- i veckan på att göra det jag älskar!!;)
Ska ut och träffa främst Anna idag, vi träffar olika folk sedan ikväll drar vi till hugan. Kram
8b, love!
(jag längst ner till vänster, + ett steg till! i vitt linne)


Kommentarer
Postat av: emma

varför får du betalt för att spela fotboll? :)

2010-10-28 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0