Jag hittade det jag letat efter i år..

Hei på er! Sitter och lyssnar på "min musik" u know?;)
Har varit i skolan, inte konstigare än vanligt kan jag påstå. Ska träna idag, även om det är uppehåll så har vi träning för fivilliga idag. Igår satt jag klistrad framför google maps, guuud alltså, jag hittade det jag letat efter några år nu, MITT F.D. HUS, I HOLLAND OCH LONDON!! Är det inte sjukt? Åh, jag kommer ihåg allt på pricken, jag kommer ihåg namn, vägar till olika platser osv, saknar det riktigt mycket att jag skulle kunna sätta mig och gråta i flera timmar.. Men det tänker jag inte göra! Kram
Här får ni lite bilder som jag hittade, tänkte leta vidare nu.
vårat hus i veldhoven(högra sidan av huset)

neenas hus, (till höger) som var mitt "andra hem"

centrum, fär ltie har förändrats...

mcdonalds, som låg ute på åkern..

canons club, där jag simmade, dansade, mamma spelade tennis, pappa tränade..


huset i geleen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0