INTERNETT, som vanligt..

..Klart att internett har varit dum mot mig de senaste dagarna! Har faktiskt hänt saker, som jag inte pallar ta upp. Men jag har spelat cup idag, gick bra för laget, dock inte för mig..(fick gå av den sista matchen, för att jag hade så ont i huvudet..:/) Aja.. Den goda nyheten är att vi spelade 0-0 mot Sveriges näst bästa lag (?) haha, så sant så.. Stolta var vi!! (Y)
Ska till farmor&farfar ikväll, där bjuds på rysk mat, haha. Dom har varit i Ryssland (eftersom dom alltid reser..!) så ville dom bjuda på lite mat därifrån. Spännande;) Och där kommer mat-evelina in i bilden oxå! Ni får ha det så bra, uppdaterar nog ikväll! Kram
blir ingen bild, sitter på datorn nere, där internett funkar bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0