Random dag..?

Jag kan säga att denna dagen har varit allt annat än normal? HAHA, jag har gjort allt och inget. Imorse vaknade jag upp med Emilia, och tränade efter det. Sen tog jag bussen in till stan med beccy (?), lixom- varför?? HAHA. Vi såg en staty nunna/påven/sawgubbe som staty. Jag försökte stressa den genom att stå framför den och skratta, och typ skrika; DU ÄR EN NUNNA. Den sträckte fram handen, precis som om den skulle döda mig, jag bara; NEJ TACK! & stack därifrån. (den var jätteläskig). Ska strax ut och träffa Amelia, Beccy kommer senare och hon ska antagligen sova hos mig oxå. Kram!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

SV: Haha visst är jag? :) Jag vet hjärtat. Det är ju detsamma för mig som för dig. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket. Vill aldrig förlora dig.

2010-11-20 @ 20:18:50
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0