Min sjuka dröm

Jag kan nu säga att Min familj, Hanna, Linnea och Anna var med i min dröm inatt!
(Allt detta drömmde jag på 25 minuter!!)

Jag hade varit och tränat, så jag hade med min vinterjacka och min väska hem, så cyklade jag. Uppe vid vår gata, såg jag min bror och pappa gå mot mig, dom var möörka (såg ut som de var skuggade?) och samtidigt såg jag hela min familj stå vid dörren vidöppen och vinka åt mig, skillnaden var att dom var ljusa!!? Jag blev rädd och frågade mamma: Har du träffat pappa hela dagen? För att jag tror att han är ond.

Sen stack vi till södervångskolan och jag hade bara på mig en lång t-shirt. Så satt vi i en caféteria, och det såg nästan precis likadant ut som kunskapsskolan. Då smsade jag till Anna: Kan du komma till caféterian, jag sitter där nu.

Vet aldrig om hon kom, men vi var helt plötsligt på övre(bussstationen i trelleborg), då vi skulle gå på bussen hem, men anna sa till chauffören: Nej, kom sen, du får en glass!
Då körde bussen ett par meter och satte sig på en maskin som omvandlade bussen till en karusell. Jag och anna vågade inte åka den, men man hörde Hanna&Linnea skrika och sjunga i den samtidigt.

Medans dom åkte, hade anna tagit med sig en stor madrass som vi satt på busshållplatsen. Hon hade även med sig sin hund.

Sen vaknade jag av att hanna sa: Klockan är halv 7, dags att gå upp!

Jag drömde en annan dröm innan denna, den var oxå konstig, men jag kan säga att Anna var oxå med i den drömmen!
Jag ska nog börja skriva ner mina drömmar här, för att ingen har sjukare drömmar än mig! HAHA.
Tänk er att allt detta fick plats i min dröm på endast 25 minuter!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0