Hanna är här!

Nu har jag och Hanna ätit upp de bästa pannkakorna. Hanna ska hem om någon timme, sen drar jag iväg på träning.
Sjuk dag i skolan, speciellt vid matbordet... Det är väldigt internt;-)
Har fortfarande cepeont i magen..:( Men imorgon drar jag till södervång och ger alla samma magsjuka som jag har. Haha, nej.. jag ska hälsa på och efter det är det match med mitt "eget" lag 96/95!
Hannas hälsning till alla läsare: Hej mamma!
jag, hanna&tobias

mamma, jag och mattias

mattias, dennis och jag

jag och hanna

om ni märker, så ser jag ut som att jag ska döda någon, eller slå ner någon. jag försökte dölja min känsla, men så pass diskret blev den dock inte! Sista bilden visar personligheter från barndomen. Hanna, blyg. Jag, busig...

Kommentarer
Postat av: hanna

vi var sötast!<333

2010-06-01 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0