Gårdagen!

Hehe, och nu som jag lovat- tänkte jag berätta om gårdagen..
Vi hade bild i början och både jag, hanna och sabina hade blivit av med våra mobilder..? En lärare kom in och skällde ut alla, för att folk accepterade att folk snodde varandras mobiler..
Jag gick och letade, jag och hanna sprang till min jacka, så låg den i min ficka!!? När vi kom tillbaka i bildsalen, låg hannas mobil på sin plats och det visade sig att vendela hade tagit våra mobiler.. Och sabinas kompisar hade tagit hennes. Resten av dagen gick fort..
Jag åkte hem till hanna och träffade Emil&Anton. Anton hade vattkoppor.. Men mot kvällen hade emil varit där nere, medans jag och hanna där uppe. Så hade han bölat i en halvtimme, och det visade sig att han hade skrikit; Liiiiiinaaaa!!! Naaaw, så han fick komma upp till mig:D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0