Stan, match..

Hej på er, rebecca var hos mig igår, så det blev ingen uppdatering.. Vi gjorde pannkakor, muuuums!
Idag har vi ju studiedag och vi drog in till stan. Det blev en vårjacka och en bh.:)
Snart ska jag spela match med dam j. Så jag ska ta oc fixa mig!
Har inte så mycket mer att säga än att pappa har tagit min dator nu, han behövde den mer än mig för att hans hårdisk har kraschat.(stavning) Så jag ska låna hans gamla istället och den kommer jag till att få idag eller till helgen. Bara så att ni vet det, men nu skriver jag på vår gamla dator och kommer nog att göra det framtills dess. KRAM
jag saknar holland och alla.. VARNING FÖR FULA BILDER!!









Kommentarer
Postat av: johanna

allt bra idag? :) kram

2010-03-17 @ 20:49:53
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0