Tränat!

Hai(det var längesedan minsann)
Kom nyss hem från träningen,(med världens bäääästa lag!) vi var nog bara 8 stycken eller något sådant. I slutet tävlade vi om vem som kunde träffa ribban när vi sköt från 16;meterslinjen, jag och amelia var dom som träffade och vi vann vars en läsk!:D
Ska ta det chill ikväll, för jag orkar serriöst inget, jag antar väl att jag och bror ser på någon film lite senare. Imorgon är det en ny dag, och då får ni veta vad jag ska göra. Haha, det är inget speciellt så, men ni får ändå veta då haha:) Ha det så bra, för jag har just nu inget att skriva.. KRAM
mitt öga häromdagen. :)

Kommentarer
Postat av: amelia

bäst som vi är! :D<3

2010-03-31 @ 22:38:40
URL: http://ameliaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0