2009<3

Efter en två timmars (?) träning hemma med bror, förkänade jag att se på lite film. Haha, jag ser väl på film när jag vill? Needå. Men har tittat på mean girls, inget wow, men bättre att skriva det än inget! Tittar just nu på mästarnas mästare med familjen, inte mitt favoritprogram precis, menmen.. Annars har jag inget mer att säga än att jag ska ge er en låt att lyssna på, inte världens nyaste, men ändå bra! KRAM
en remix på alla bra låtar från 2009!
här får ni bilder från 09, alla hittar jag inte, men ni får några! :)
elise&jag

längst fram- erica, beccy&jag

jag och rebecca

jag och anna

detta kallas djurbilden/apbilden, hanna, jag&axel (i stockholm:()

tjejmiddagen hos anna! (L)

TYSKLAND<3 Jag, hanna, ida&mattias

Tyskland 09, det bästa som finns!!!!

jag, sommaren 09

Amelia&jag

Vellinges stoltheter, jag och rebecca!

jag hos hanna, hääärlig bild och jag vill ha sommar! :(

Jag och Malin i folketspark!


Kommentarer
Postat av: Linda

Koselige bilder :)

2010-03-24 @ 03:47:07
URL: http://www.Lindamadelen.blogg.no
Postat av: Rebecca Sveberg.

Eyyyyy WHOT? Love u.

2010-03-24 @ 21:30:08
URL: http://raais.devote.se
Postat av: Axel

Förhelvte, kolla bilden på mig :o ser ut som ett jävla sär. ta bort :p<3

2010-03-25 @ 18:03:33
Postat av: amelia

åh herregud bilden på oss haha :D

saknar dig och älskar din blogg <33

2010-03-31 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0