Jag skämde ut mig, men inte på skoj..

Haiii på er! Nyss kommit hem från en jobbig dag från skolan. Har haft huvudverk och självklart har jag skämt ut mig rejält. Denna gången var det inte roligt.. Jag hade ställt mitt alarm för något(?) jag råkade inte veta vilken låt det var.. Och så sätts den igång när det är som tystast i skolan, där alla sitter. FEM MYROR ÄR FLER ÄN FYRA ELEFANTER-låten sätts igång, den blir bara hörgre och högre. Alla börjar titta på mig och jag låttsas som ingenting, fastän mitt huvud är lika röd som en tomat.. Alla säger; Vem fan har den låten igång. Jag vågar inte ta upp min mobil och stänga av den. Jag skämdes så mycket att jag skadade. Haha! But its over now. Jag ska till träningen snart, känner både och för att träna. Av lite olika anledningar.. Men jag får bita i, det är alltid roligt när man väl är där. KRAM
ÄNTLIGEN ÄR ALL SNÖ BORTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0