"Evelina som liten"..

..Öppnar julklappar!
Haha, jag är lite tjatig med filmerna, men jag har inte tvingat er att se dom, jag vill lägga upp fler videos, och jag har för tillfället inga som jag kan visa utom dessa...
Denna är värd att se, för att en trött evelina som ska öppna julklappar, hur ska det gå? Ibland vet jag inte ens vad jag snackar om?? I början säger jag något; I majja, de va dä de.. Haha, jag ser nyvaken ut och allt. Och riktigt glad blev jag när jag fick ett band! Jag har någon konsig Helsingborg-dialekt? Aja, bestäm själva om ni vill se..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukdomens symtomen är väldiga smärtor vid mens, eller utan mens. cystor. kraftiga blödningar vid mens. Man har ofta ont, det går inte att bota men kan lindras med ppiller eller tabletter. Många opererar sig 1-2 gånger om året för att bli "bättre". Att bli gravid är också ett sätt att lindra sjukdomen. Dock är det svårt att bli gravid om man har sjukdomen.



=) ta hand om dig

2010-03-02 @ 16:48:36
URL: http://johannniiisandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0