Domarkurs!

Ännu en domarkurs, fast denna är kursen till utomhus. Jeanne, min tränare sa att vi ska börja redan nu med matcherna utomhus när jag frågade. Så måste skärpa till mig och hänga med denna gången!
Ikväll ska jag laga falafel, som är ovanligt ovanligt i detta huset. Vi har fått ett recept från skolan som jag bara måste testa, för lilla jag kan inte låta bli när man är så frästad bara man ser på receptet! Filmerna jag laddade ner, gick för det mesta bort, utan någon anledning och programet finns inte kvar, någonstans!! Så jag ska försöka fixa till det igen. Jag har tyvär inte så mycket mer att skriva just nu, men jag kommer säkerligen tillbaka lite senare! KRAM'
bilder från mitt vuxenkalas, var nöjda nu, för att dessa har tagit över en halvtimme att ladda upp!









Kommentarer
Postat av: Bergo

Fin blogg! Det är bra! Hur är det själv?

2010-03-24 @ 17:52:05
URL: http://bestofb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0