Dam-match

Hejsan! Nu har jag kommit hem från en lång natt hos mogge. Vi var uppe typ till halv 3, jag och mogge var nog tröttast som ville sova hela tiden, medans markus ville göra saker som fick mig att vara vaken. Beccy och markus turades om att lägga sig på mig. Tillslut somnade jag brevid markus(neej, jag fick dela en liten säng med honom, haha!) och mogge&beccy fick ta sängen:( På morgonen visade sig att jag hade tagit mitt och markus täcke, och mogges&beccys! Haha, vi kallar mig täcktjuven? Markus hade tagit min arm som kudde, lags sin arm på mitt huvud, och sigg ben på mitt ben! Jag vaknade av att beccy skrattade, han av att alla tre skrattade!
Nu ska jag ta det lugnt, för jag orkar inget annat och så ska jag ladda upp inför min första dam match, I'm so nervous! Jag vet att ni kan blanda ihop dam-junior med damlaget, men i damjr, är det bara upp till 18 eller 19. Och i damerna får man nog vara hur gamal som helst?
Nej, nu ska jag sluta, jag kan inte redigera några bilder, för att internett är jättesegt just nu! KRAM
kommer ni ihåg när jag lärde mig göra världensbästa pannkakor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0