Två underbara dagar!

Hejsan, förlåt för att jag inte har hunnit uppdatera, men som sagt- jag har inte hunnit. Jag tänkte berätta om dessa två dagarna som jag inte bloggat på.
Fredag: Sista skoldagen för mig, i hela mitt liv på kunskapsskolan. Vi skulle jogga 7.1 km, men jag, pauline och joanna gick istället:D
När jag kom hem, träffade jag massa folk som sen under kvällen stack hem till mig, trots min utegångsförbud, men jag hade fått lov. Folk trodde att detta var någon slags fest. Haha. Men vi snackade, kollade film osv.
Lördag: Vaknade tidigt för att spela match med egna laget. Detta var den jobbigaste matchen jag varit med om på läääänge! Det var ca 25 grader redan klockan 10 på morgonen!!!! Vi förlorade med 2-0 tror jag.. Efter det skulle några stycken dra till stranden, men vi ångrade oss och stannade hemma i vellinge. Träffade ungefär samma folk som var hos mig igår, sen drog vi hem till mig ett tag. De skulle egentligen komme hit ikväll igen, men bara för att en boll tappades bort, får dom inte komma..
Jag har bakat, ska nog se på film och fixa mina naglar o lite sådant man måste göra när man har utegångsförbud. Tråkigt, men så är det..
På måndag-onsdag ska jag Praoa, sedan på torsdag slutar vi skolan, GITT!!!!!!!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: celinesomärievelinasröv:D

se evelina så söt:D<3

2010-06-06 @ 20:43:33
URL: http://celinemohtashemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0