Systemkamera!!

Ni vet hur länge jag har tjatat på en systemkamera. Men nu, nu har jag fått den. Eller jag har rättare sagt köpt pappas. Lyckliga Evelina här!!
Igår blev det marknaden och seriöst, jag orkar inte skriva upp alla namn hit och dit. Stannade ute till runt 11, så hade jag och mamma missförstått varandra när det gällde tiden att komma hem, så kom jag försent engligt henne.. Så jag fick inte sova över hos Anna igår. Men vi ska sova över idag istället.
Nu fattas bara en dator, men den får vänta ett tag. Men bilder kommer inte in här nu, för att jag ska fixa med det lite senare. Så ni får stå ut en stund till!
Ska träffa Elli idag, men jag har ingen aning om någon annan ska vara med, men det är de säkert! Vi hörs senare. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0