Min dröm inatt- Saw...

Eftersom jag såg på Saw V igår, så klart att jag drömmer om det!

Jag och Hanna Enehov var på en middag med våra familjer. Så ser vi ett litet hus, vi går in i det, så ser vi att det är ett spel, som man dör på såklart, (det vet väl alla som har sett filmerna??). Men vi överlevde första gången, vi fick gå ut, men vi ville inte utan vi ville forsätta! Så kommer Malin Göransson och hennes syster in och vill spela detta med oss. Man skulle fra i några krokar, så att någon dog tillslut. Hanna var helt våldsam och drog i en krok så att Malins syster försvann i en byrålåda??? Då bölade Malin på sängen, medans jag och Hanna bara gick ut.. På vägen träffade vi på några men den ända som sa något var Anna i mitt fotbollslag, hon sa: Du vet väl att man inte kan dö på spelet, det är ju självklart?
Så hade jag hela tiden kämpat för mitt liv..

Konstig dröm, men ni måste stå ut med dom, för att så är det med mig. HAHA!
ahah, det är sjukt läskigt att se dessa bilderna när man är ensam hemma........

Kommentarer
Postat av: malin göransson

HAHAHAHAHAHAHA du är sjuk evelina!!

i miss u <3<3

2010-06-08 @ 14:53:37
URL: http://ccmg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0