Tusen&2

Kom nyss hem från tusen&2 med mamma. Man blir så hiiiimla mätt på maten där (för er som inte vet, är det en hamburgar resaturang, världens bästa!)
Har varit och "småhandlat" idag, köpte och lånade min böcker idag, för jag måste ta tag i min läsning.. Hatar att läsa och jag har nog inte gjort det på ett helt år..? Men vi hoppas att det går bra denna gången. Ikväll blir det ta det lugnt och måla naglar, hihi:) Kram.
Jag idag. Lägg märke till att jag är X-tra brun! (Y)


Våran övervåning får vara med i bloggen- för att det var ovanligt städat idag!:D (Nej, jag sover inte i den sängen, utan det är gästernas..)


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Jo, jag var inne precis när jag hade addat dig och du hade godkänt. Jag skrev till dig men du svarade inte, sen fick jag annat att göra.

2010-07-12 @ 23:17:36
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: ellinorniklasson

BRA EVE :D

2010-07-13 @ 12:21:00
URL: http://www.byellinor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0