"Tjej-dag"

Hejsan, ursäkta min dåliga uppdatering. Men jag och Linnea har gjort fotbad, målat naglarna, ansiktsmask&hårinpackning hela dagen. Har varit mysigt! Stack ut en stund, träffade några i ett par minuter (?)
Ska iväg och träna om någon timme, efter det ska jag&Linnea äta på Santa Lucia. Och sen ska vi kanske bada i jaquzzi hemma hos Rebecca. Vi hörs. Kram
fotbadet (i en hink)

till tånaglarna (jag gillar att ha udda färger på tårna:)

Linnea<3

Två hårinpackningar, En ansiktsmask

Tjejerna

Avlsutade med en halv ost-skinkpaj och en halv "mexikansk paj"

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Haha! Ni är SICK. Ring mig hem direkt när du ser detta. Min mobil är spärrad :(

2010-07-22 @ 20:17:05
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0