Städhjälp..?

Första dagen solen inte skiner och det är åtminstonde liite kallt!! Städhjälp har varit hos oss idag, men så går det när man sätter två barn under 15 år i arbete för att alltid städa hela huset. (om ni förstår vad jag menar??) Ska träffa Anna&Linnea idag oxå, vi hade tänkt åka till stranden, men det blir ju inte av. Jag och Anna ska göra mes fameuses cpêpes. Har även varit ute och sprungit 3 km på 10 min och 44 sekunder (stolt,haha!), för träningen börjar i helgen och jag känner att jag vill vara i form till dess!:) Kram
Haha, är det bara jag som älskar den första Scary Movie?? Den har nog den torraste humor, men i love it!:)

Kommentarer
Postat av: caroline olofsson [fotograf]

självklart kommer jag ihåg dig :D jag kan fixa en ny header åt dig :)

2010-07-13 @ 15:51:10
URL: http://piixiegirl.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0