Evelina svarar

DET MESTA HAR JAG KOPIERAT UR TEXTEN, MEN JAG HAR INTE FÅTT MED HELA KOMMENTAREN ;)
det var kul att ni hade frågor osv, jag tänkte ta och vara på dessa så gott jag kan.


hur ska en bra blogg vara?
Jag tycker att en bra blogg ska vara intressant, fina bilder och en header som lockar ;)

hur lärde du känna rebecca ?
Jag lärde känna rebecca genom fotbollen, men ännu mer när vi började i samma skola!

har du nånsin varit full ?
Nej, fyfan. Jag tycker att sprit är äcklig, tur det! Haha, jag tycker faktiskt att man ska leva sitt liv, och inte slösa bort det på sprit osv, i alla fall inte när man är så ung..

vem var den första du pussade?
Jag tror att mamma och pappa har nämnt någon david, de sa att vi gifte oss, men om jag pussade honom vet jag inte? Haha.

Jätteffin blogg :)♥
Din favvorit blogg?

Min favoritblogg är Fokis blogg! Den är så söt och hon har så sjukt fina bilder, man blir glad av den för att hon verkar till att vara en bra person. Jag brukar titta runt på lite olika bloggar.

hur besatt är du av att blogga?
Jag är inte riktigt "besatt", jag tycker bara att det är kul och gör det när jag hinner. Om jag missar att blogga blir jag inte sur över att jag inte har fått skirva av mig, utan jag är rädd att jag tappar läsare osv.

har du bott i skåne hela ditt liv?
Nej, kul att du frågar! Tro det eller ej, men vi var en flyttfamilj. Jag föddes i Malaysia(Asien, grannland till Thailand) Flyttade vidare till Helsingborg, från Helsingborg till London, från London till Paris, från Paris till Holland(Eindhoven) från Eindhoven till Geléen(oxå Holland) och därifrån till Vellinge. Roligt va? :)

vem är din bästavän?
Jag har några bästavänner, men min allra bästa vän är rebecca!

favoritfärg?
Jag gillar ljusa färger, speciellt ljusbrunt och ljusrosa:)

favorit kändis?
Jag gillar olika hela tiden, men just nu tycker jag ganska mycket om Brittney, MJ, Cascada och black eyed peace.- mest dans musik osv.

favorit ämne?
I skolan? Jag älskar idrott, haha! Annars kan jag tycka att svenska kan vara lite roligt ibland, faktiskt matte oxå- om man kan det lätt så är det roligt- inte annars!

vilka bloggar tittar du på?
Jag tittar på bla. fokis, kenzas, kissies, dessies, paows, och vänners bloggar. Hehe :)

har du någonsin skolkat?
På min skola kan "skolkat" tolkas på olika sätt, jag har ibland skitit i att jobba när jag har varit för trött, för att jag vet att det blir inge bra om jag gör det slarvigtl. Men jag har inte stannat hemma från skolan för att umgås med kompisar osv.

trivs du på kunskap?
Ja! Jag trivs jättebra, men jag saknar såklart min gamla skola, men jag tycker att kunskapsskolan är mer "rätt" för mig.

hur gamal är du?
Jag är 13 år och alldeles för snart 14!!

gillar du att träna?
Jag älskar att träna, jag gör det jag tycker är roligast! :)

bäst med en bästavän lr flera riktigt när vänner?
Jag tycker mer om att ha flera riktigt nära vänner, tänk om bästavännen är sjuk eller borta, vad ska man då göra?

hur var resan i mexico?
Resan var helt fantastiskt, det bästa jag någonsin sett.
vad gjorde ni?
Vi gjorde massor med grejor, bilder kommer upp i bloggen och en liten beskrivning till.
vad åt ni?
Vi åt: nachos, tacos, tortilla med smällt ost, tortas, sopes och allt man kan tänka sig!
hur var vädret?
Vädret var okej, blåste ganska mycket, men varmt var det!

vad tycker du om senap och mos?
Haha, jag älskar mos men hatar senap. Så jag vet inte riktigt hur de är tillsammans :)

men iaf nu ska jag fråga nånting bra =) lycka till med det... hahaha.
men Eve var får du allt i från som du skriver i bloggen?

Haha, jag skriver min vardag såklart, jag vet jag vet, ibland har jag galna dagar, men vafan är man tånåring så är man! (:

Gör du dina bloggdesigner själv?:)
För dom är skit fina.

Hehe, tack du! Nja, den senaste har en vän som heter Catha gjort åt mig, men alla andra har jag själv gjort. Nu på den senaste har jag gjort lite småändringar.

Du verkar ha en jättebra relation till din lillebror, är det så?
Ja och nej, när vi är vänner, är vi världens bästa! När vi är ovänner så är vi världens sämsta. Men för det mesta så har vi det ganska okej. Vi var bättre vänner när vi var yngre ;)

det står att du har spelat med damjr klassen, är dom svåra att spela mot?
Jag tycker att de kan vara lite tuffa ibland, men inte alltid, dessutom tycker jag det är kul att spela med dom som är äldre. De kan va från 0-18 år!!

om du hittar en 5:a på marken vad gör du då?
Haha, jag tar upp den såklart;)
Om du hittar en 10:a på marken äter du upp den då?
Nej, jag äter inte pengar, men jag kanske köper något ätbart för den.
Har du drömt om en flygande gris någon gång?
Hahaha, jag vet faktiskt inte. Även om jag har en superminne av drömmar. Varje dag jag vaknar upp berättar jag min dröm för mamma, pappa och bror!

brukar du skratta mycket, du verkar till att göra det och ha det väldigt kul alltid! är det så?:)        
Jag kan skratta som bara den och jag kan vara riktigt sur, men jag älskar att ha kul, så klart att jag skrattar mycket då! :D

vilka bloggar föjler du?
Titta bland de tidigare frågor, där har jag svarat! (:

var köper du dina sjukt snygga kläder?
Aw, tack. Jag köper de i vanliga butiker, dom du hittar på stan. Men jag ska ta och köpa nya kläder efter jag köpt en systemkamera, just nu är det lite svårt;(

vad är det bästa du vet att göra tsm med en kompis (ingen sport) ?
Jag gillar att bara umgås, det är mysigt och man förbättrar vänskapen. Är man flera älskar jag att gå på fester osv, det är de bästa som finns :)

Hur kom du till min blogg? (www.sabiiiz.blogg.se) - whops en länkning, haha. det bjuder jag på;)
Jag slumpade blogg, och så kom jag fram till din fina blogg. :)

hur kan du få jobba på chokladfabriken? vilken? och kan man få jobb där?
Nej, det kan man nog inte. Min pappa och mamma "äger" chokladfabriken, men den jag snackar om är min pappas och lasses, jag får ju jobba där om det behövs hjälp och det är jätteroligt tycker jag. Chokladfabrien ligger i vellinge, men ska flyttas in till "gamla mazetti husett" i malmö där mamma har sin butik.

Har du en kille? ;)
Hehe, för tillfället- nej..

Vilken skola går du i?
Jag går på kunsapsskolan i Trelleborg, en annorlunda skola där man tar eget ansvar och skriver sitt eget schema!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jovisst kom jag ihåg det ! :)

tack för svaret

2010-01-19 @ 20:13:45
URL: http://thisisviola.blogg.se/
Postat av: jenny

haha min fråga e ju lätt kingiast :-D

2010-01-19 @ 20:16:02
URL: http://jeennzan.devote.se
Postat av: Bellezza

Tack :) Jo det är bra sj då?

2010-01-19 @ 20:22:03
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: en kärlekssaga - unga föräldrar åter i väntans tider!

tack ska du ha och detsamma:D lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2010-01-19 @ 20:24:40
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Okej va bra. Jag har gjort det mesta själv faktiskt :)

2010-01-19 @ 20:42:57
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Du får göra det i Photoshop med suddet och sudda bort allt som inte ska vara med.

2010-01-19 @ 20:53:45
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: nathalie

taack<3

Följa varann via bloglovin? :D

2010-01-19 @ 21:03:09
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: R:et

tack de samma:D du har jätte fin design :D



om du skulle gissa på min ålder vad skulle det vara?? :P alltid lika kul att veta vad folk tror :D

Postat av: Emme♥

hihi tack :)

2010-01-19 @ 21:27:37
URL: http://emzzah.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Men det går att ladda hem photoshop sök på nätet om download för photoshop. Jag har just nu mitt photoshop på den här datorn genom skolan så har det nyaste på engelska

2010-01-20 @ 10:43:00
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: nathalie

Okejj, vad synd!



Allt bra idag då? :D

2010-01-20 @ 16:03:50
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

ahh oki:) vad händer till helgen då?

2010-01-20 @ 16:14:52
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0