Kom äntligen in!

Äntligen säger jag bara! Haha, bara för det, ska ni få ett långt inlägg. Vad sägs om det? :)
Har nyss fyllt på min mobil och kan smsa nu igen! Ohyes!! Ska snart ner och se på tv och sådant. Det är verkligen snökaos i skåne, snösnösnö dödödö, jobbigt va? Imorgon är det 3 träningar för mig. På fredag är det strandbaden!! På Lördag ska jag kanske träffa Lina och hanna och dom kommer på kvällen, på Söndag ska jag träna och träffa Emilia, rolig helg? Vad ska ni göra? Jag ska även fixa Malins blogg strax. Kram<3
mexico city

mammi<3   osminkad..:(


söta bilder, hahah. jag hade tråkigt..


girl in the mirror


bror<3syster, haha..


Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

SÖT BILD LÄNGST NER :$<3

2010-02-04 @ 07:00:37
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0