Jag fjortis!

Hehe, här får ni bilderna från mitt födelsedagsfirande. Enjoy.
(ingen bild är redigerad!)
jag, ida, amelia


amelia och rebecca


tre vännerna, utan jerry, haha. jag, ida och rebecca


taggad tjej.. ida och jag


gh nörd, natalia


brudarna amelia, hanna och anna


rebecca och jag, haha. bjuder på denna bilden, vill egentligen inte visa den men vafan :)


jag, amelia och hanna (hatten är poppis)


party girls, amelia som syns


birthday girl! :)


feeest, rebecca och amelia gör ngt?


haha, snacka om att vilja synas. rebecca och amelia fram, sen ser man oss längre bak :)


rebecca och jag, hon ser ut som en fisk, sorry dude, men varför kallar vi oss för fiski då?:D


jag älskar verkligen min katt!!


thriller-dans,hehe. (kolla rebecca, sött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0