BANDY

Haha, jag hade missförstått allt med bandy, det var fotboll vid den tiden, men jag ska ändå till bandy klockan fyra, egentligen orkar jag inte.. men jag vill på något sätt;)
Tanken slog just in på mig att det är skola imorgon, och det orkar jag verkligen inte!!!! Fyfan, jag har verkligen börjat trättna på skolan rejält! Vad är det vettiga? Skit i om alla är dumma i huvudet, vem bryr sig, ingen är smart då. Alla kan jobba på donkan, då blir det ju ändå flera, alla kan jobba som busschaufför, då går ju bussarna oftare. Men varför skulle man åka buss då? Haha, jag skulle kunna skriva en bok som publiceras i ingenstans.
vid pyramiderna, jag i pappas kamera:)


pyramiderna, fyfan vad jobbigt det var att gå upp för den lilla biten, nu sitter man är och garvar åt något man inte orkade..

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: allt bra? :)

2010-02-07 @ 21:06:03
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej.. kul du tittade in hos mig :) jag har legat sjuk så helgen har varit väldigt lugn..själv då? hittat på något kul..ser jobbigt ut att trava upp men antar utsikten är fin :)

2010-02-08 @ 11:04:48
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0