Phuket!

Jada, sitter man har i underbara thailand. Har hant sa mycket pa sa korta dagar..
Nar vi akte flyg, korde vi ju forst till billund, och da var flyget forsenat fran halv 10 till 2 pa natten.. Trotta som fan och vad far vi om trost?? ETT SKITDALIGT flygplan, utan mat, filt, kudde och inte ens en film visades. Ja, da satt man dar i 12 timmar och gjorde ingenting. Och sa landade man i nagot arab land, hihihi!
Idag har vi bara slappat vid poolen, shoppat och jag har fatt fiskar bitna pa mig, dom at alltsa min doda hud. (Jag som ar liiiiivradd for fiskar..) Nu ska jag ga upp till rummet, eller poolen vart an famljen befinner sig, klockan ar kvart over 10 pa kvallen. Puss pa er!! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

SAAAAAAKNAR DIG SUPERMYCKET! Nyår utan dig kommer suga fett mycket. :( Love you

2010-12-30 @ 23:41:05
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

gott nytt år ! :D

2011-01-01 @ 02:04:18
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0