Hemma igen

Puh, känns härligt att vara hemma igen! Har lite saker att berätta, imed att jag aldrig gör det för er.:-) Alltså berättar jag om matcherna vi spelade.
Fredagen; (Vi åkte upp med hela 14 spelare, inga alvarliga skador osv) Mötte vi ett lag som vi förlorade med 1-0. Andra matchen spelade vi lika. (jag måste tillägga att deras sätt att spela på var fulare än tjeckiens utseende & det är inget att leka med!!!!!!)
Lördagen: Vi mötte ett dåligt lag som vi vann över med 3-0. Vi skulle egentligen gått vidare till kval mot A/B- slutspel, men det är komplicerat att förklara allt.. Men nu åkte vi ner till C/D-slutspelkval istället. Matchen vann vi, det betyder att vi kom till C-slutspel.
Söndagen; Första matchen, vi vann och det betyder att vi fortsatte spela vidare. Nästa match vann vi igen, då matchen avgjordes med straffar. Matchen efter hade vi 11 spelare på plan och en avbytare. I andra halvlek blev Frida skadad (målvakten) och vi beslutade oss för att lämna walk over. Där rök chansen, i semifinal i c-slutspel..
Bra spelat tjejer! Nu ska jag ta det lugnt, det behöver jag..
Bilder från cupen i ishöj-Danmark. (Lite sen, men bättre det än aldrig)


Söta taggade tjejer

Här med!

Milla, (numera Mille)



Jag, Erica och Hanna :)


Sara

Jag älskar konstgräs!!

fler bilder kommer

Kommentarer
Postat av: emma

gå med här och få en massa nya besökare:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=emmaaliinde

2010-08-08 @ 23:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0