SOWLBRÄND

(Ni måste lägga märke till stavningen, för att när man läser det, låter det som solbränd. Prova själv.
Gaah, jag känner mig sliten och sjuk på grund av solen!! Det hade verkligen inte suttit fel med en hemma dag imorgon. Nyss tittat på Picture This. Riktigt bra film, alla borde se den!:)
Jag har faktiskt solat i helgen, niiice. Känner mig lite brun. Bara för det, ska ni få en liten rebus här. (Ni måste kunna lite engelska för att fatta) Säg dessa orden på engelska i en mening; Jag ser ett knä växa. 
Om du fattar det, grattis u are my idol! ;)
jag har bildbrist, och det handlar bara om lathet. I veckan kommer nya bilder mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

JAG FATTADE!!!! HAHAHAHA... iseeakneegroow :D

2010-04-26 @ 06:42:24
URL: http://raais.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0