Skippar träningen..;(

Skippar träningen idag pga trötthet, och huvudvärk (lite ont på många ställen i kroppen). Jag själv tycker att jag har överansträngt mig lite för mycket nu sedan jag (skadade) mig. Det är förvisso bra att jag inte tränar, för att då blir det tid för att plugga. Jag ligger ganska mycket efter fortfarande, och jag måste verkligen ta igen detta!!
Det har hänt så mycket roligt idag må jag säga, idrott, jag&vendela bestämda att vi skulle vara tysta hela dagen(det höll bara i 10 minuter...), vi trodde att bussen körde fel väg, fast det hade varit en olycka, Hanna uppmanade sig själv att stå upp i bussresan utan att hålla i sig,(HON LYCKADES!!)- inte för att denna dagen är mer speciell än någon annan, men för en gångs skull, känner jag att jag har tid med detta. Jag ska ladda upp lite musik lite ibland.(de låtar som jag lyssnar på för tillfället) Där fick ni ett långt inlägg, tacka mig! KRAM
bilden funkade inte att visas...

Kommentarer
Postat av: simone

God morgon söta evelina, har du vaknat till liv? Jag börjar väl så smått, så jäkla morgontrött så det finns inte :O Hoppas du får en kanondag!

2010-04-28 @ 10:48:27
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0