MUSIC

Gårdagskvällen spenderades på villan med mina fina vänner, vi gick in i rep-lokalen. Egentligen fick man inte det, men ett antal erfarna tjejer kunde de inte tacka nej till. Vi sjöng, spelade och hade riktigt roligt, vi spelade in det mesta och videos kommer självklart! Inte för att vi var bra, men roligt hade vi, hehe :) Idag sticker jag in till stan med mamma och bror. KRAM


amelia och beccy sjunger
natalia spelar trummor
jag spelar piano- jag är inte så jättebra ännu;)
ellinor spelar gitarr

Kommentarer
Postat av: amelia

vi är bäst :D

du äger på piano :o<333

2010-04-24 @ 19:41:59
Postat av: Rebecca Sveberg.

Fan vad hemsk jag låter! Kan du inte lägga in dom andra också? :D<3

2010-04-24 @ 21:01:34
URL: http://raais.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0