vila i frid

även om vi inte kände varandra så jätte bra.
så var du en person som alltid fick en att skratta, din gladhet, smittade alla. alla blev glada när du kom. och på fotbollsplanen stöttade du alltid oss som var nybörjare hos er. även om vi gjorde dåligt ifrån oss så sa du att det var jättebra. alla saknar dig och hela vellinge gråter för dig nu, jag vet att det inte är det du vill! men vi tänker på dig, varför just du? du var inte värd att komma bort härifrån, ditt liv skulle inte ta slut när du bara var 17 år. vi glömmer dig aldrig amanda ohlsson. ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

usch va hemskt:(

hatar när folk dör bara sådär:/

Vet att man inte ska fråga vad som hänt:/ Men vad hände om du vill berätta!<3

men jag har vatt med om samma sak en kompis som dog när han var 15 år:( så vet vad ni genomgår:(



r.i.p

2009-09-15 @ 13:45:37
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

Till Linda: ja, det är hemskt. jag har faktiskt inte lust att berätta&det går massa rykten om hur hon dog, och jag hänger inte riktigt med. men jag vet i princip vad som hände..

2009-09-15 @ 17:01:31
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0