plugga..

okej, jag sa att jag skulle plugga, men vet ni? jag har inte gjort ett skit..
ska snart äta och så, men efter då jävlar. ikväll kommer min hjärna att koka, så mycket har jag tänkt och tänkt. det är ett svårt prov, så det gäller att kunna det.


har duschat, hanna&nea har jag snackat med en stund här hemma, hanna kom och hämtade upp sin jacka här hos mig som hon hade glömt, jag ska länka filmen till youtube som jag och nea gjorde för ett tag sedan, men inte än. hehe.

jag har redigerat lite olika bilder, en "evelina hälsning" jag har gjort en bild där det står evelina hansson hälsar... t.ex. godnatt/godmorgon osv. ska inte lägga upp det nu, men ikväll så kommer det en "godnatt hälsning"

men nu får jag bara hälsa hejdå. för att jag ska gå nu. puss på er. STAY UPPDATED!♥

detta hade jag på mig på strandbaden, fint va? allt är rebeccas, tack! ♥



Kommentarer
Postat av: jennie

jätte fina kläder :)

2009-09-27 @ 10:49:03
URL: http://eendastjennie.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

Till jennie: yes, i know ;)

2009-09-27 @ 11:01:05
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0